Anti säger god morgon

God morgon älskade fans! Jag vet att ni har saknat mig och undrat vart jag har varit de senaste timmarna. Några av er kanske till och med har varit oroliga!? Men ta det lugnt bara, jag har nämligen legat och sovit fram tills nu. Det känns SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ gött att för en gångs skull få sova ut och detta kan vi tacka Deve för, som alltså just nu ligger däckad på nån unken  gammal krog i Tallin och väntar på hjälp. Att sova ut har bara fördelar, nu när jag loggade in på msn så var till exempel BUBA (läs andra halvan) inloggad! Han är aldrig online på morgonen annars, men idag var han till och med uppe innan mig. Ja, jag säger då det! Idag ska jag jobba som ett svin hemifrån med min skrivuppgift, ska eventuellt ut och köpa en billig film också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0