Paddan strikes again!

Gästbliggaten stavsr viader


STAVFEL!!


Jag försökte alldeles nyligen ta mig in på youtube för att läsa ett svar på en kommentar som jag har skrivit till en film där. Jag skrev "adressen" ett halvdussin gånger innan jag till slut kom in. Jag stavade fel när jag skulle skriva youtube! Jag är trött! Trött som ett djur (ett som går i ide)!


Varför är jag trött? - För att det har varit en lång och kämpig dag!


Vad var det för film jag hade kommenterat? - http://www.youtube.com/watch?v=GHlMGvjcM-c


Varför kommenterade jag den? - För att han som har gjort den går i min klass. Vår egen Jocke Geigert-lookalike!

Se gärna filmen, och kommentera gärna, snälla kommentarer uppskattas verkligen.

Snart är det julledigt och då ska jag sova ordentligt och börja tänka på vettigare saker än skola. Det ska bli härligt!


P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0