666-Paddan del 2

222.Hur ofta byter du sängkläder? - Varannan vecka?

223.När var du utomhus senast? - Nyss

224.Kaffe med eller utan koffein? - Med

225.När du sover vad har du på dig då? - Något
226.Kan du multiplikationstabellen utantill? - Nej för fan! Jag är inte mattenörd!

227.Vilken är din favorit bland svenska sångerskor? - Nina Persson
228.Läser du någon morgontidning? - Norrköpings Tidningar
229.Läser du någon kvällstidning? - Aftonbladet och Expressen (oftast på nätet)

230.Chips eller popcorn? - Chips, men popcorn går också bra. Dock måste popcornen vara varma, annars är dom inte så goda.

231.Aktuellt, Rapport, tv4nyheterna, tv3s update, texttv, Internet vilket/vilka ser du regelbundet? - Alla utom TV3s Update, text-tv är inte så ofta man använder, men det händer

232.Vad är det första du lägger märke till hos en kvinna? - Beror på vad jag känner till om henne innan jag träffar henne

233.Vilken är den bästa tv-kanalen? - Ingen, det finns ingen bästa, det finns flera bra

234.Är du allergisk mot något, isf vad? - Skola

235.Vad har du på fötterna just nu? - Strumpor och tofflor

236.Hur vet man att en penna med osynligt bläck tagit slut? - Man kollar det

237.Om nu superlim fastnar på allting varför fastnar det inte på insidan av tuben? - Det har något med luften och så att göra tror jag...
238.Varför skruvar man ner volymen på bilstereon om man inte hittar? - För att man inte ska bli distraherad av det som är på radio när man försöker koncentrera sig på att hitta

239.Vart tar den vita färgen vägen när snön smälter? - Bort!

240.Varför är det aldrig upptaget när man ringer fel? - Säg det... det kanske är först när någon svarar som man märker att det är fel?

241.Hur betalade riksbanken sin första sedelpress? - Med mynt. Eller kanske avbetalning.

242.Hur skriver man noll med romerska siffror? - "Det finns inget tecken för noll, dock har N används, N kom från ordet (nulla/nullæ) som betyder inget. Dock betyder N även 90. Även 0 (vanlig nolla) har används för 0. Negativa tal fanns inte heller, men om man använder till exempel 0 för 0, kan man skriva I0 för -1, MI0 för -1001, IV0 för -4." (Wikipedia)

243.Om en hartass anses bringa lycka, vad tycker då haren om det? - Skit antagligen, om den inte får behålla sina tassar själv.

244.Vilken är mörkrets hastighet? - Tror det är samma som för ljuset

245.Varför måste man boka tid hos en synsk? - För att det är en bluff!

246.Om det är förbjudet att dricka och köra bil, varför har då krogarna parkeringsplatser? - För dom som tar alkoholfritt

247.Varför skrivs inte palindrom likadant baklänges? - För att dom inte tänkte sig för där! HA!
248.Får fisk kramp när de har ätit? - Möjligt, vet inte

249.Hur slänger man bort en soptunna? - I en container

250.Varför steriliseras dödsnålar innan användning? - Gör dom det? Det är möjligt. Vet inte. Det kanske är för att man ska vara dödssäker på att den dödsdömde dör av det som han/hon blivit dömd till?

251.Vad ska man göra om ett utroningshotat djur äter en utrotningshotad planta? - Säga åt det!

252.Varför skäller inte kastrerade hundar i falsett? - Intressant fråga. Det kan vara så att dom förställer rösten för att inte bli mobbade?

253.Om det blev jordbävning på mars vad kallas det då? - Marsjordbävning

254.Om en döv tecknar en svordom tvättar hans moder hans händer med tvål då? - Det kan vara så, ja...
255.Om en person med flera personligheter hotar att begå självmord, är det då en gisslansituation? - Det är det nog, om inte alla är med på det... då bör nog någon ingripa kanske... typ...
256.Kan man föreställa sig en värld utan några hypotetiska situationer? - Nej

257.Varför heter det rusningstrafik när trafiken står still? - Vet inte

258.Om 7-eleven har öppet 24timmar om dygnet 365dagar om året varför finns det lås på dörrarna? - Ifall det kommer en galning kanske som vill låsa dörren så han inte kommer in. Eller om dom plötsligt får för sig att stänga, då måste dom känna sig dumma om dom inte har lås...
259.Hur kom skylten "gå inte på gräset" som står mitt på gräsmattan dit? - Någon satte dit den innan regeln fanns
260.Om ett ord i ordboken är felstavat, hur man vet man det då? - Man får kolla i flera böcker

261.Hur kommer han som kör snöplogen till jobbet? - Det är nog olika

262.Vad skulle det stå på skyltmålarnas skyltar om de gick i strejk? - Vi strejkar NU!
263.Varför är ordet förkortning så långt? - För att man ska ha en anledning att förkorta det

264.Varför finns det flytvästar under flygplansstolarna, är det inte bättre med fallskärmar? - Det är sant, men om man störtar i vattnet kan det vara bra med flytvästar

265.Varför finns inte kattmat med smak av möss att köpa? - Folk skulle säkert tycka att det var äckligt at köpa sånt tror jag. Många är så. Tror jag.
266.Varför har kamikazepiloter hjälm? - För att inte skada sig innan målet är nått
267.Har någon fråga råkat dyka upp två gånger? - Ja, åtminstone frågar de efter samma sak.
268.Varför heter det biljard när det bara finns 15bollar på bordet? - "Ordet biljard kommer från franskans billart (träkäpp), alternativt bille (boll)." (Wikipedia)

269.Varför heter det extrapris när det inte alls kostar nåt extra? - Det är extrabilligt

270.Varför tillverkas inte flygplanen i samma material som den svarta lådan, den förstörs ju aldrig? - Det kanske är för dyrt eller för tungt, tror jag. Någon anledning finns säkert.
271.Varför trycker man hårdare på fjärrkontrollen när batterierna börjar ta slut? - Det känns som att det går bättre då

272.Vem ansåg att det var en bra idé att stoppa in ett s i läspa? - Någon som inte tänkte till riktigt

273.Om du var en blomma vilken vore du då? - Får man ta en buske med blommor? I så fall kanske rododendron eller pion, annars får det bli tulpan eller krokus eller hyacint eller vallmo eller något

274.Pryl du inte kan vara utan? - Det finns flera stycken, dator är en av dem
275.Lyx för dig är? - När det funkar som det är tänkt och man inte behöver störa sig på något alls

276.Tidningar du prenumerar på? - NT

277.Nåt som gör dig förbannad? - En hel massa skit. Ska det bara vara ett exempel så kan det få bli när folk kör om på jättesmutsigväg och skitar ner andras bilar (och min bil!) trots att jag håller hastigheten!

278.Vad gör du om du hittar en hundring? - Tar den och stoppar den i plånboken!
279.När grät du senast? - Vet inte, kommer inte ihåg

280.Mjukt eller hårt? - Beror på vad vi talar om

281.Kram eller puss? - Beror på vem vi talar om

282.Hyrd film eller bio? - Bio
283.Om någon sviker ett förtroende du givit honom/henne, kan du förlåta sådant? - Beror på vad det handlar om
284.Finns det någon du verkligen inte gillar? - Ja

285.Är du bra på att lösa konflikter eller är du konflikträdd? - Konflikträdd. Konflikter är ju jobbigt, det är inget man ska sträva efter!

286.Är du en sån som ber om hjälp eller ska du lösa det själv? - Helst själv, men det beror på vad det handlar om. Det kan ju vara dumt att ge sig på vissa saker som man kanske förstör om man börjar röra i dem själv.

287.Är du svartsjuk? - Na
288.Vad är det första du tänker på när du vaknar på morgonen? - På vardagar är det "Gu' va' skönt det ska bli att lägga sig igen sen" och på helger är det "Jaha, då var man ledig då".

289.Tycker du om stearinljus? - Beror på
290.När blir man vuxen? - Det beror verkligen på personen, erfarenheter och allt möjligt. Jag skulle säga någonstans mellan 20 och 30 för dom flesta, men det kan bli tidigare (men inte så ofta) och mycket senare

291.Hav eller sjö? - Beror på vad man ska ha det till

292.Tycker du om dr.pepper? - Har faktiskt inte smakat

293.Äpple eller päron? - Tror att jag föredrar päron, bara sådär, men det beror också på

294.Äter du fiskbullar? - Nej! Verkligen inte!

295.Platt eller vanlig dataskärm? - Den här är platt
296.Vad har du för mobiltelfon? - Motorola V360 (mörkblå och silver)

297.Är det ordning och reda i dina byrålådor? - Inte särskilt, om man ska gereralisera
298.Har du blivit sövd någon gång? - Nej, inte vad jag kan komma ihåg
299.Har du varit med på tv? - Om Kanal Lokal räknas så
300.Vad borde du göra nu istället för att sitta här och svara på 666frågor? - Med stundens förutsättningar orkar jag inget annat

301.Gillar du musslor? - Vet inte
302.Använder du stringkalsonger? - Nej

303.Går foten? - Det behövs minst två fötter för att gå, så jag får svara nej

304.Bortsett från datorn, vad hör du nu? - TV:n

305.Vad tittade du på innan du började svara på dessa frågorna? - Datorns skrivbord

306.Drömde du någonting inatt som du minns? - Nej
307.När skrattade du senast? - Igår

308.Vad finns på väggarna i rummet du befinner dig i just nu? - Tapeter och tavlor och grejer

309.Har du någon gång fått en boll i huvudet? - Ja

310.Varför flyger inte grisar? - För att dom inte kan

311.Kan man äta tre ton godis i sträck? - Inte jag, men det finns folk till allt. En stor val av något slag kan säkert, och kanske en stor elefant. Sen beror det på hur mycket tid man får på sig också

312.Har du sett nåt konstigt på sistone? - Det har jag säkert, det finns så mycket konstiga saker
313.Vad tycker du om de här utfrågningen? - Dryg som in i helvete, men om jag inte gör den klar kommer Älgen tjata på mig i oändlighet.
314.Berätta något om dig som folk inte vet? - Jag behöver gå på toa nu
315.Om du kunde förändra EN sak i världen, utan hänsyn till sannolikhet till att lyckas genomföra det, vad skulle det vara? - Fred i världen
316.Skulle du kunna tänka dig att bo utomlands? - Ja, men det beror också på vilket land
317.Vad vill du att gud, om han finns, säger till dig när du står framför pärleporten och ska in? - "Välkommen! Här är allt trevligt och bra och du kommer att vara väldigt nöjd hela tiden, för alltid! Himmelen med allt den har att erbjuda står till ditt förfogande. Ha det så trevligt!"
318.Känner du igen dig i Dan Berglunds "en örgryte-yngling"? - ???
319.Är du grå? - ???
320.Såg du barbapappa som liten? - Ja

321.Har du ätit hockeypulver? - Ja

322.Har du ätit nöt-creme? - Ja
323.Vilket år började du i skolan? - 1993

324.Vad är det bästa med vintern? - Att julen är på vintern

325.Vad är det bästa med våren? - Att vädret börjar bli/är behagligare

326.Vad är det bästa med sommaren? - Att sommarlovet är på sommaren

327.Vad är det bästa med hösten? - Att det inte är så förbannat varmt längre

328.Vad var det senaste du åt? - Ett russin

329.Vilken är den plats längst bort som du besökt? - Det är nog Berlin, tror jag

330.Vilken var den senaste låten du lyssnade på? - Kommer inte ihåg, men det var en låt av Scientist
331.Vilket var ditt favoritprogram när du var liten? - Björnes Magasin

332.Vilken var din favorit disneyfilm när du var liten? - Robin Hood

333.Nu är du på fråga 333 alltså hälften kvar, hur känns det? - Bra att det börjar ta slut

334.Vad tycker du om vädret? - Ser inte vädret just nu, det är mörkt ute

335.Vad tycker du om biljard? - Det är väl kul
336.Har du spelat på jippie.se nån gång?` - "jippii.se" ska det vara! Ja det har jag!

337.Är mjölk en dryck eller en ingrediens? - Ingrediens

338.Anser du dig tillhöra ett specifikt kön? - ja

339.Har du duschat idag? - Nej

340.Har du badat idag? - Nej
341.Mina tre bästa egenskaper? - Inte vet jag! Jag är bra på tv-/datorspel, jag är relativt lugn, jag går att prata med

342.Mina tre sämsta egenskaper? - Jag hatar att ha tråkigt och det har vissa människor problem med, jag är skadeglad (rätt ofta i alla fall), jag kan framstå som väldigt lat och det har vissa människor problem med

343.Såna här människor gillar jag? - Snälla, trevliga, förstående
344.Såna här människor gillar jag inte? - Hänsynslösa, dryga, elaka
345.Någon som vill köpa ett adslmodem(max 8mbit/sek)? - Inte jag
346.Detta politiska block anser jag mig tillhöra? - Det blå
347.Dessa politiska frågor anser jag vara viktigast? - Mänskliga rättigheter (djurens rättigheter är också viktiga, ingen ska tro att jag skiter i djuren!)
348.Därför anser jag de frågorna vara viktigast? - Det säger sig självt
349.Denna levande person skulle jag vilja ta en fika med? - Audrey Tautou

350.Denna döda person skulle jag vilja ta en seans med? - Jesus (om han fanns) annars Albert Einstein

351.Det här drömmer jag om? - Flera olika saker
352.Det här får mig att bli alldeles vansinnig? - Har inte den här frågan varit förut? Jag tror det i alla fall, men det kanske inte är så? Skit samma. Det är i alla fall många olika saker som gör mig vansinnig.

353.Det här får mig att bli alldeles lyrisk? - Det är väl också flera olika saker det, men en av dem kan vara dagen då sommarlovet börjar.
354.Den här personen skulle jag gärna kasta en tårta i ansikte på, motivera valet? - Kim Jong Il, han skulle bli så himla paff och knäckt eftersom han förmodligen inte ens kan tänka tanken att det skulle kunna hända honom, även om man sa åt honom att föreställa sig det.
355.Den här personen skulle jag vilja ge en stor kram, motiver valet? - Audrey Tautou, hon är så bra skådespelerska, och hon är snygg.

356.Detta skulle jag vilja prova på? - Köra (och gärna äga) en BMW M3 Sport Evolution E30
357.Tycker du om att sjunga i duschen? - Nej, jag gör aldrig det

358.Har du tagit droger? - Nej, inte som man vanligtvis definierar droger, men alkohol, koffein, tein, lim och spritpennor kan ju också kallas droger...

359.Vad tänder du på? - Stearinljus och grillar?

360.Hur långt är du beredd att gå på första dejten? - Hur långt som helst

361.Hur skum är du? - Det beror på vad man kallas skum

362.Vilka fem personer pratar du mest med? - Vet inte, det varierar säkert

363.Finns det något sådant som själsfränder? - Det gör det säkert

364.Är det rätt att flirta om man har ett förhållande? - Kan man göra, på skoj alltså, men då ska man inte vara den enda som tycker att det är ökej

365.Kärlek eller lust? - Båda?

366.Silver eller guld? - Beror på vad man ska ha det till
367.Diamanter eller pärlor? - Beror också på vad man ska ha det till
368.Soluppgång eller solnedgång? - Beror på hur trött man är
369.Har du någonsin badat naken? - Inte ute (vad jag kan minnas)

370.Sover du med gossedjur? - Inte nu
371.Vad är det mest romantiska du vet? - En romantisk film kanske?

372.Vilket är det bästa rådet du någonsin fått? - Vet inte. "Ge fan i det där!" tycker nog många är bra, men just nu kan jag inte komma på om någon verkligen har sagt det till mig... "Knarka inte" är ju också ett bra råd, och det har man ju garanterat hört...

373.Har du vunnit något speciellt pris? - Jag har aldrig vunnit någon medalj eller sådan speciell utmärkelse men en del skojiga lotterivinster och så har man ju fått, en SEGA-keps till exempel...
374.Vilken är den absolut värsta sjukdom du haft? - Vattkoppor är det nog

375.Vilken sorts filmer gillar du bäst? - Bra. Om man bara får beskriva med ett ord.

376.Över telefon eller personer emellan? - Personer emellan

377.Har du några fiender? - Ja, det har väl dom flesta, men vi krigar inte precis, tror jag inte...

378.Vad är du mest rädd för? - Dö en långsam och smärtsam död typ, och bli blind skulle jag inte palla med heller. Men det finns många skitsaker som man inte vill råka ut för.
379.Har du mött jultomten? - Den riktiga? Det vet man aldrig.

380.Om ET kom och knackade på din dörr vad skulle du göra då? - Hälsa honom välkommen och bjuda på fika. Det skulle vara ett mycket intressant möte.

381.När var senast du pratade personen du tycker mest om? - Meningen har tappat ett "med" som ska in mellan "pratade" och "personen". Och jag tror inte att jag tycker om någon enskild person så värst mycket mer än många andra personer som jag tycker om, så det blir en för svår fråga.

382.När känner du dig som vackrast? - Vet inte. När jag är nyduschad och klädd i snygga kläder kanske?

383.Är det fortfarande roligt att svara på alla frågorna i denna intervju? - Nej, inte alls.
384.Vad har du för smeknamn? - Det varierar

385.Har du besökt någon annan världsdel? - Nej
386.Kaffe eller glass? - Glass
387.Bästa veckodagen? - Lördag

388.Vem mailade dig senast? - Vet inte, det var säkert nåt tråkigt spam eller så

389.Vilken fras/ord använder (för )ofta? - Fan
390.Vän som bor längst ifrån dig? - Shit, oj, det måste vara en som bodde i Singapore till alldeles nyligen, men han är tillbaka i Norrköping nu.
391.Läggdags? - Det beror på, men på vardagar bör det vara mellan 22:00 och 23:00
392.Favoritspel? - För svårt att välja, men vi kan säga The Legend of Zelda - The Ocarina of Time på elektroniska spel, och på ickeelektroniska kan vi säga Monopol

393.Favoritpålägg? - God ost
394.Om du var tvungen att skänka bort 25tkr, vem skulle få de pengarna då? - Något fattigt gatubarn
395.Vilket ord är det vackraste du vet? - Vackert
396.Är du Internet beroende? - Särskrivning! Internetberoende ska det vara! Ja det kan man nog säga att jag är, eftersom jag känner att jag behöver Internet, men jag har inga större problem med det och sitter sällan för länge med Internet. Värre är det med spel, då kan jag sitta för länge.

397.Gillar du snö? - Jovars, men inte för mycket...

398.Mest intressanta stad du varit i och varför just den? - Berlin, den är stor och har många intressanta byggnader och en intressant historia

399.Samlar du på något, i så fall vad? - Jag samlar mynt, men det är mest att jag sparar på mynt som jag kommer över som jag inte har tidigare. Jag har en frimärkssamling också, men samlar inte aktivt längre, fast det kanske jag kommer börja med igen någon gång. "Man vet aldrig", för att citera Wallin (tror det var Wallin). Jag har dessutom en mindre samling nyckelringar, men jag samlar inte aktivt på nyckelringar heller längre och jag tror inte att jag kommer ta upp det samlandet.

400.Hur tror du folk på stan uppfattar dig? - Det är nog väldigt olika, från "vilken tönt!" till "vilken fräning!" LOL

401.Vad är det vackraste som finns? - Amendeberor på ju!

402.Om du fick en resa helt gratis vart reser du då och varför? - Australien kanske, för det kostar så himla mycket att åka dit, då gäller det att passa på om man går åka gratis. Vill gärna åka dit också, även om det inte står allra högst upp på önskelistan, men får man resan gratis gäller det ju att passa på som sagt, eftersom det kostar mycket.

403.Värdesätter du ärlighet? - Ja

404.Brukar du dra "vita lögner"? - Brukar och brukar, det har hänt och kommer säkert hända igen.
405.Anser du det vara okej att dra "vita lögner"? - Ja
406.Vem vet mest om dig? - Jag själv?

407.När var du senast riktigt full? - Igår
408.Hårdrock eller synth? - Båda, men måste jag välja får det nog bli hårdrock, så länge den inte är för hård, för då tar jag hellre synth

409.Tre saker jag vill ha varje dag? - Te, sömn, vatten

410.Det vill jag göra just nu? - Spela Call of Duty 4
411.När badade du i en pool senast? - Vet inte, kommer inte ihåg

412.Har du varit med i någon skolpjäs, vad spelade du isf? - Fåraherde, det var ett julspel

413.Har du åkt moped någon gång? - Ja, och jag är inte så förtjust i mopeder
414.Har du busringt någon gång, hur gjorde ni då som alla kids får tips? - Klart att man har busringt, det är kul. Om man säger att man är från radio kan man ställa massa dumma frågor som folk svarar på om man säger att dom kan vinna något.
415.Har du rökt jordnötsskal någon gång? - Nej

416.Apelsin eller äpplejuice? - Apelsinjuice, men det beror på vad man känner för stunden.
417.Hur många människor skulle du kunna ge ditt liv för? - Vet inte

418.Har du köpt något från tv-shop? - Nej
419.Pepsi eller Coca-Cola? - Coca Cola (men Pepsi funkar)
420.Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? - Nej, men jag hade labbrock när jag praoade på apoteket i åttan.

421.Vad var det senaste du handlade? - En rätt på Pastaria Angela, om sånt räknas, annars kommer jag inte ihåg.

422.Har du kräkts offentligt? - Mm, och det hoppas vi att jag slipper igen.

423.Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Jaaaooo, det är nog så, men man kan ju inte känna en människa vid första ögonkastet...

424.Kan man vara vän med sitt ex? - Det beror på om båda vill det
425.Vem var det du besökta på sjukhus senast? - Det kommer jag inte ihåg

426.Vad har du för meddelande på ditt mobilsvar? - Inget

427.Någon favoritsak du gör innan du lägger dig för att sova bättre? - Ibland läser jag, men det orkar jag inte alltid, speciellt inte på vardagskvällarna

428.Antal personer du kan lita till 100% på och säga ALLT till och veta att det stannar där? - Det vet jag inte, är det någon som tänker på sånt?
429.Tre personer jag skulle vilja se svara på dessa frågorna? - Johan, Ankan och DV
430.Sockeplast eller mockasiner? - Mockasiner

431.Vad är viktigast, trygghet eller spänning? - Beror på humöret

432.Röstar du i riksdagsvalet? - Ja

433.Röstar du i kyrkovalet? - ??? Tror det...

434.Röstar du i euvalen? - Ja

435.Vad borde alla ha gjort? - Ätit saffransglass

436.När var du på biblioteket senast? - I fredags

437.Finns det utomjordingar? - Ja
438.Kommer Sverige någonsin vinna en stor landslagsturnering i fotboll? - Tveksamt, men bollen är rund och allt kan hända, jag måste säga ja på den frågan, men vi kanske inte får uppleva det.
439.Hur svårt tror du började att bli för den stackare som satte ihop detta frågehäfta att komma på fler frågor nu när det redan ställts 439? - Jättesvårt, och tråkigt
440.Har du någonsin varit kär? - Ja

441.På en skala 1-5 hur organiserad är du? - 3?

442.Vilket var ditt sämsta skolämne? - Mattemaskit (mattematik)

443.Vilket ämne var ditt bästa? - Samhällsorientering (är det så det heter?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0