666-Första Halvan del 2

222.Hur ofta byter du sängkläder?
Tillräckligt.

223.När var du utomhus senast?
I förmiddags.

224.Kaffe med eller utan koffein?
Är inte kaffe om det inte är koffein i.

225.När du sover vad har du på dig då?
Täcke... under det skägg just nu men aldrig något mer. Inte hemmavid iaf. Borta har man kalsipper.

226.Kan du multiplikationstabellen utantill?
Jupp.

227.Vilken är din favorit bland svenska sångerskor?
Ja det får la bli anti det.

228.Läser du någon morgontidning?
Japp GP läser hela skiten förutom idioten Mats Härds spalt.

229.Läser du någon kvällstidning?
Kollar förstasidan på AB men den är så usel i regel att man tröttnar


230.Chips eller popcorn?
Chips.

231.Aktuellt, Rapport, tv4nyheterna, tv3s update, texttv, Internet vilket/vilka ser du regelbundet?
Allt utan update faktiskt. Håller man sig inte uppdaterad är man körd helt enkelt.

232.Vad är det första du lägger märke till hos en kvinna?
Ögonen.

233.Vilken är den bästa tv-kanalen?
SVT, ingen sketen reklam.

234.Är du allergisk mot något, isf vad?
Japp jordnötter.

235.Vad har du på fötterna just nu?
Strumpor.

236.Hur vet man att en penna med osynligt bläck tagit slut?
Det är det som är utmaningen man vet inte det innan man kollat det i det extraordinära ljuset som gör att det syns.

237.Om nu superlim fastnar på allting varför fastnar det inte på insidan av tuben?
För att det är en lögn att superlim fastnar på allting givetvis. Vi testade på Paddan men inte fastnade han på motorhuven längst autobahn för att det var superlim vi använt.

238.Varför skruvar man ner volymen på bilstereon om man inte hittar?
För att man tänker bättre då idiot.

239.Vart tar den vita färgen vägen när snön smälter?
Den samlas in av statens kriminalteknologiska institut och skickas vidare därifrån till hemlig ort.

240.Varför är det aldrig upptaget när man ringer fel?
För att felslagna nummer kopplas till ensamma människor så det ringer även hos dom.

241.Hur betalade riksbanken sin första sedelpress?
In natura.

242.Hur skriver man noll med romerska siffror?
Det ska la du skita i.

243.Om en hartass anses bringa lycka, vad tycker då haren om det?
Den undrar ju antagligen hur dumma vi är om vi tror på sådant och sedan undrar den varför vi inte istället tycker att en vargtass bringar lycka...

244.Vilken är mörkrets hastighet?
Mörkrets furstes hastighet är inte så hög längre, den gode Ozzy går inte fort...

245.Varför måste man boka tid hos en synsk?
För att sån skit bara är bluff å båg.

246.Om det är förbjudet att dricka och köra bil, varför har då krogarna parkeringsplatser?
För att alla kör ändå?


247.Varför skrivs inte palindrom likadant baklänges?
Det kan man verkligen undra, men saker är inte logiska i denna världen direkt.

248.Får fisk kramp när de har ätit?
Javisst, har du inte sett hur aktiviteten minskar i akvariet efter att du gett dom mat?

249.Hur slänger man bort en soptunna?
Man åker till återvinningsstationen och slänger den i den container som är avsedd för ändamålet. Svårare än så är det inte.

250.Varför steriliseras dödsnålar innan användning?
För att liket inte ska ha förkylningsbakterier i magen...

251.Vad ska man göra om ett utroningshotat djur äter en utrotningshotad planta?
Se på?

252.Varför skäller inte kastrerade hundar i falsett?
För att de förbannar sin ägare som gjort att de inte kan njuta av det goda i livet.

253.Om det blev jordbävning på mars vad kallas det då?
Marsbävning...

254.Om en döv tecknar en svordom tvättar hans moder hans händer med tvål då?
Ja,det har ni väl sett?

255.Om en person med flera personligheter hotar att begå självmord, är det då en gisslansituation?
Japp!

256.Kan man föreställa sig en värld utan några hypotetiska situationer?
Rent hypotetiskt ja.

257.Varför heter det rusningstrafik när trafiken står still?
För att folk e dumma!

258.Om 7-eleven har öppet 24timmar om dygnet 365dagar om året varför finns det lås på dörrarna?
För att du ska ha nåt å fråga (svar i sann fjortisstil).

259.Hur kom skylten "gå inte på gräset" som står mitt på gräsmattan dit?
Det gick till enligt följande: Anti ringde mig tisdagen den 4mars och undrade om skylttillverkaren var färdig med skylten varvid jag lovade Anti att återkomma, jag ringde därefter skyltttillverkaren som meddelande att skylten var klar, ringde sedan upp anti men det var upptaget så jag ringde Paddan. Paddan lovade att hämta skylten på skylttillverkningsfabriken senare under dagen, så skedde också, han skickade den sedan i budbil i ilfart till Göteborg där Buba kontrollerade stavningen på skylten samt färgen på bokstäverna i kontrast till olika grässlag.
När det var klart ringde Buba mig varvid jag åkte över och inspekterade en sista gång, detta skedde på kvällen varvid vi fick problem men hade ingen annan väg att gå förutom att vänta in morgondagen.
Det gjorde vi och när den kom ringde jag en helikopterfirma som jag åkte med och i sele halades ner när jag satte fast skylten på marken. Så går det till, svårare än så behöver det inte vara förstår du.

260.Om ett ord i ordboken är felstavat, hur man vet man det då?
Man ringer IK och frågar.

261.Hur kommer han som kör snöplogen till jobbet?
Kör givetvis.

262.Vad skulle det stå på skyltmålarnas skyltar om de gick i strejk?
Varför skulle de gå i strejk efter de nya löneförhandlingarna som ger dom så otroligt stora förmåner?

263.Varför är ordet förkortning så långt?
För att palindrom redan var upptaget.

264.Varför finns det flytvästar under flygplansstolarna, är det inte bättre med fallskärmar?
Tja störtar man störtar man då får man äta varandra i alperna för att överleva det har jag sett på film.

265.Varför finns inte kattmat med smak av möss att köpa?
Det kommer, det kommer IKs labb jobbar för fullt på det.

266.Varför har kamikazepiloter hjälm?
Där satte ni mig på pottkanten jag vet faktiskt inte.

267.Har någon fråga råkat dyka upp två gånger?
Inte än vad jag vet.

268.Varför heter det biljard när det bara finns 15bollar på bordet?
För att biljard inte är en riktig sysselsättning. Att visa skiten på eurosport är ett hån mot all annan idrott.

269.Varför heter det extrapris när det inte alls kostar nåt extra?
För att det skulle bli extra många frågor i den här intervjun.

270.Varför tillverkas inte flygplanen i samma material som den svarta lådan, den förstörs ju aldrig?
För att då skulle flygplanen vara svarta och det ville inte SAS ,de ville ha plan med för dåliga landningsställen istället,mycket bättre.

271.Varför trycker man hårdare på fjärrkontrollen när batterierna börjar ta slut?
För att få in rätt kanal, einstein.

272.Vem ansåg att det var en bra idé att stoppa in ett s i läspa?
Anti.

273.Om du var en blomma vilken vore du då?
Tulpan för det gillar damen.

274.Pryl du inte kan vara utan?
Datorn.

275.Lyx för dig är?
Att få vara med den man tycker om.

276.Tidningar du prenumerar på?
GP.

277.Nåt som gör dig förbannad?
Ja,en hel del. Att folk inte fattar hur de ska göra saker och ting på bästa sätt, här återkommer jag till mitt eget citat "Folk e dumma" vilket är oerhört irriterande och gör en förbannad.

278.Vad gör du om du hittar en hundring?
Sparar den i plånboken.

279.När grät du senast?
Fällde en glädjetår dels när vi hängde kvar på gubbängen och dels när blåvitt säkrade guldet.

280.Mjukt eller hårt?
Beror på vad som menas.

281.Kram eller puss?
Beror på vem det är till.

282.Hyrd film eller bio?
Bio kan vara mysigt men att sitta hemma och se på en bra film kan också vara underbart, tar nog hyrd film.

283.Om någon sviker ett förtroende du givit honom/henne, kan du förlåta sådant?
Beror på vad det är, jag ger extremt sällan andra förtroenden om det gäller något viktigt, skulle de svika skulle jag nog inte förlåta på bra länge iaf. Mindre viktiga grejer och till folk man känner mindre då skiter jag i vilket, bara det inte drabbar mig i längre perspektiv.

284.Finns det någon du verkligen inte gillar?
Jo en hel del folk, en hel del vet om vilka de är med. May you burn in hell.

285.Är du bra på att lösa konflikter eller är du konflikträdd?
Om personerna ifråga är villiga att lösa konflikten är jag bra på det, men vägrar de blir jag oftast bara förbannad på hur idiotiskt de uppträder å skiter i det. Så jag är iaf inte rädd för det.

286.Är du en sån som ber om hjälp eller ska du lösa det själv?
Beror på vad det gäller. Har jag redan en gång nekat om hjälp tar det en jävla tid innan jag ber om det...

287.Är du svartsjuk?
Inte i hälsofarlig mån.

288.Vad är det första du tänker på när du vaknar på morgonen?
Jaha, ja så vaknade man igen ja....

289.Tycker du om stearinljus?
Jadå i lagom mängd.

290.När blir man vuxen?
När man sitter som sambo och kids nånstans och diskuterar om inte det är lika bra diskkraft i konsums egna diskmedel som i yes ultra. Konsums egna är ju trots allt 15kr billigare och kan därför vara en bättre affär iom att kvalitén ändå är lika hög.

291.Hav eller sjö?
Havet,som göteborgare svarar man hav. Dess styrka, dess storslagenhet slår allt. Jag vill dessutom påpeka för alla att Östersjön bara är en lite insjö och inte kan klassas som ett riktigt hav.

292.Tycker du om dr.pepper?
Nej, smakar skit.

293.Äpple eller päron?
Äpple.

294.Äter du fiskbullar?
Nej, det hoppar jag helst.

295.Platt eller vanlig dataskärm?
Platt.

296.Vad har du för mobiltelfon?
En man kan ringa med.

297.Är det ordning och reda i dina byrålådor?
Ja, det tror du va?

298.Har du blivit sövd någon gång?
Japp jag föredrog det när jag blev opererad.

299.Har du varit med på tv?
Japp, i UR. Jag var storstjärna ett tag, kändisfesterna höll på att knäcka mig.

300.Vad borde du göra nu istället för att sitta här och svara på 666frågor?
Sitta här och svara på 6666 frågor?

301.Gillar du musslor?
Nej.

302.Använder du stringkalsonger?
Nej.

303.Går foten?
Jo med tanke på att hela kroppen går så borde foten också gå. Dessutom är ju foten Ingvar Carlsson och han går vad jag vet.

304.Bortsett från datorn, vad hör du nu?
Ulf Lundells musik.

305.Vad tittade du på innan du började svara på dessa frågorna?
Ett msnkonversationsfönster.

306.Drömde du någonting inatt som du minns?
Nej,faktiskt inte.

307.När skrattade du senast?
Tidigare idag när Anti blåste Buba rejält. Det var roligt.

308.Vad finns på väggarna i rummet du befinner dig i just nu?
Konsertafficher. Guldlöpsedlar.

309.Har du någon gång fått en boll i huvudet?
Japp på en allsvensk match dessutom sparkad dit av Jens Fjellström under IFK-MFF 94 Blåvitt ledde förövrigt med 3-0 i paus med loosade med 4-3.

310.Varför flyger inte grisar?
Finns massa annan dynga som gör det så för att inte visa sig än mer på styva linan flyger dom ej.

311.Kan man äta tre ton godis i sträck?
Om du menar att man inte äter nåt annat däremellan så ja. Men att äta det utan paus nej.

312.Har du sett nåt konstigt på sistone?
Ja, jag såg att folk faktiskt bryr sig om mode å sån skit.

313.Vad tycker du om de här utfrågningen?
Den är helt enkelt briljant, finns inget bättre på hela jävla Internet. Jag hoppas alla mailar oss på IK för att få frågeformuläret och sedan publicerar det hela på sin egen blogg och länkar till oss.

314.Berätta något om dig som folk inte vet?
Ja, du vad ska man ta? Jag gillar att läsa böcker som de av Dan Korn om original i västgötabygderna. Många oerhört läsvärda tankar där minsann. "En hinner det en hinner och de en inte hinner får en göra imon" t.ex. Så enkelt är det att vara vis ibland.
 
315.Om du kunde förändra EN sak i världen, utan hänsyn till sannolikhet till att lyckas genomföra det, vad skulle det vara?
Utplåna klyftorna i samhället. Att redogöra för hur etc kräven hundratals sidor, men vi kan ju alltid börja med att avsätta borgarna.

316.Skulle du kunna tänka dig att bo utomlands?
Nej.

317.Vad vill du att gud, om han finns, säger till dig när du står framför pärleporten och ska in?
Tjenare du, supersöndag börjar på canal+ nu, Gunners-Spurs och Pool-Utd, sedan har vi spelat in blåvitts bästa matcher genom tiderna med de kollar vi på en per dag. Välkommen vetja, vi höres sen, ska bara skicka iväg lite svemofolk neråt först!

318.Känner du igen dig i Dan Berglunds "en örgryte-yngling"?
Jag känner inte igen mig själv om du menar att jag skulle vara som den personen ifråga, men visst stämmer beskrivningen in bra på öveerklasspack.

319.Är du grå?
Nej, beige.

320.Såg du barbapappa som liten?
Japp! Ytterst pedagogiskt och utvecklande program.

321.Har du ätit hockeypulver?
Har testat ja, gillade det dock inget vidare. Vem sjutton har inte testat hockeypulver? Finns de?

322.Har du ätit nöt-creme?
Ja, vem har inte det?

323.Vilket år började du i skolan?
1989 i ettan. På vår tid behövdes ingen sexårsverksamhet etc vi var för smarta för det.

324.Vad är det bästa med vintern?
Förr var det bandy.... Numera? Att det inte är samma krav på att vara ute 24timmar om dygnet.

325.Vad är det bästa med våren?
Att speedwayen börjar igen.

326.Vad är det bästa med sommaren?
Att det är fint väder, mycket liveidrott och konserter med.

327.Vad är det bästa med hösten?
Att alla serier av vikt inom idrotten avgörs.

328.Vad var det senaste du åt?
Det tordes mao vara frukosten och den sista mackan av två där var en barkisskalk med preckekôrv.

329.Vilken är den plats längst bort som du besökt?
Har svarat på en liknande fråga innan men Gällivare, 160mil har jag för mig det var. Orkar inte scrolla upp å kolla.

330.Vilken var den senaste låten du lyssnade på?
"En bra kvinna"-Ulf Lundell.

331.Vilket var ditt favoritprogram när du var liten?
Disneydags.

332.Vilken var din favorit disneyfilm när du var liten?
Lejonkungen.

333.Nu är du på fråga 333 alltså hälften kvar, hur känns det?
Ja, vad ska man säga. Det känns la tämligen okej trots allt. Detta är rejäl utmaning.

334.Vad tycker du om vädret?
Riktigt trist idag, rent generellt tycker jag det är bättre att det regnar konstant.

335.Vad tycker du om biljard?
Att det är nåt man spelar på fritidsgården/fritis och sedan när man fyllt 16 inser att det är skit.

336.Har du spelat på jippie.se nån gång?
Ja, under pistolhot från Paddan...

337.Är mjölk en dryck eller en ingrediens?
En ingrediens.

338.Anser du dig tillhöra ett specifikt kön?
Jo...

339.Har du duschat idag?
Nej.

340.Har du badat idag?
Nej.

341.Mina tre bästa egenskaper?
Skäggig, snäll mot de som förtjänar det, långsint.

342.Mina tre sämsta egenskaper?
Långhårig, ödmjuk, frågvis...

343.Såna här människor gillar jag?
Sådana som delar mina värderingar, har man inte samma värderingar fungerar man aldrig ihop. Mao folk som inte tar allt på så stort allvar eller gör sig till det minsta oavsett vem man träffar.

344.Såna här människor gillar jag inte?
Dryga, överklassaktiga, sådana som bara gör sig till för att passa in.

345.Någon som vill köpa ett adslmodem(max 8mbit/sek)?
Ja, av ren skär nostalgi.

346.Detta politiska block anser jag mig tillhöra?
Det enda vettiga, dvs det röda.

347.Dessa politiska frågor anser jag vara viktigast?
Segregeringen, sedan blir man la mördad om man inte svarar miljön, samt minskade klyftor vilket väl kanske går hand i hand med det förstnämnda i vissa fall.

348.Därför anser jag de frågorna vara viktigast?
För att segregeras det på samma sätt även framgent får vi snart ett usaliknande samhälle där vi har områden dit räddningstjänsten inte kan åka under nattetid för rädsla för sina liv... Vi är långt därifrån idag men vi kan komma dit om det inte görs något åt det nu.
Miljön för att det är tid att vakna nu helt enkelt.
Klyftorna för att det helt enkelt inte kan vara rätt att några få har endast 1% av alla tillgångar som det diskuterades i tv nyligen t.ex.

349.Denna levande person skulle jag vilja ta en fika med?
Fröken A.

350.Denna döda person skulle jag vilja ta en seans med?
Sigmund Freud.

351.Det här drömmer jag om?
"Ett råd: försegla dina drömmar, talar du ut dom blir dom lätt till förväntningar och de växer till berg och du går runt dom och får söka dig en ny dröm. Drömmar kommer i hemlighet, en affär mellan dig och dom, men tjallar du dör dom"-Ulf Lundell. Mer behöver jag inte säga.

352.Det här får mig att bli alldeles vansinnig?
Oj, en hel del. Fast i olika grader så att säga. För att inte göra någon glad för att de inte nämns här så säger jag inget. Men det finns en del räkna med det.

353.Det här får mig att bli alldeles lyrisk?
En hel del. Vissa komplimanger t.ex.
Men sådär lyrisk att man inte vet vart man ska ta vägen så är det när man ser sista heatet för säsongen. Vi behövde minst oavgjort för att hänga kvar, Vi har kört 287 heat under säsongen och allt ska avgöras i det sista, jag själv hade sett 271heat av dessa som körts innan. När det sista heatet går i mål och allt släpper... DET är lyriskt, då släpper alla spänningar och man blir totalt galen av lycka, dvs lyrisk.

354.Den här personen skulle jag gärna kasta en tårta i ansikte på, motivera valet?
Valfri sportjournalist på tidningarna i det här landet förtjänar en... så genomrôttna är de!

355.Den här personen skulle jag vilja ge en stor kram, motiver valet?
A-motivering överflödig.

356.Detta skulle jag vilja prova på?
Att få isolera mig ett tag på favoritön och bara skriva för att se hur bra det kan bli.

357.Tycker du om att sjunga i duschen?
Nej.

358.Har du tagit droger?
Nej. Dock sådana preparat mot smärta efter operation.

359.Vad tänder du på?
Jag brukar bara tända lampor och nu i juletider advenststaken... Vaddå "det var inte det vi menade?" Vad menar ni då?

360.Hur långt är du beredd att gå på första dejten?
Beror på...

361.Hur skum är du?
Inte alls enligt mig, vissa anser la att man är sketskum dock...

362.Vilka fem personer pratar du mest med?
Buba, Jonas, A, Far, Kommando Peking.

363.Finns det något sådant som själsfränder?
Ja, definitivt.

364.Är det rätt att flirta om man har ett förhållande?
Nej.

365.Kärlek eller lust?
Kärlek.

366.Silver eller guld?
Silver, guld är för pråligt. I idrottssammanhang guld givetvis.

367.Diamanter eller pärlor?
Diamanter är en flickas bästa vän och jag är ingen flicka så pärlor då.

368.Soluppgång eller solnedgång?
Att sitta med en flicka och titta på solnedgången...

369.Har du någonsin badat naken?
Japp ofta, känns så skumt med kläder på sig i badkaret!

370.Sover du med gossedjur?
Nej.

371.Vad är det mest romantiska du vet?
De små enkla sakerna egentligen att få ett gulligt sms eller så är mer värt än stora grejer oftast. Romantik i vardagen helt enkelt.

372.Vilket är det bästa rådet du någonsin fått?
"utgå från att alla andra är idioter så blir du bara besviken i 99% av fallen"-från mig själv.

373.Har du vunnit något speciellt pris?
Japp, årets rattugglanfantast!

374.Vilken är den absolut värsta sjukdom du haft?
Hade ett litet hål på trumhinnan ett tag det gjorde för jävla ont...

375.Vilken sorts filmer gillar du bäst?
Lättsamma film ska vara underhållning.

376.Över telefon eller personer emellan?
Över msn helst.

377.Har du några fiender?
Oj ja.

378.Vad är du mest rädd för?
Att frågorna i den här intervjun tar slut för fort.

379.Har du mött jultomten?
Japp, en trevlig snubbe minsann. Han låter hälsa att han undrar varför det inte är lika poppis för småkillar att önska sig en brandbil längre samt varför inte småtjejer önskar sig en ponny. Han har ju till iår inhandlat specialsläde för ändamålet åsså upphör de önskningarna.

380.Om ET kom och knackade på din dörr vad skulle du göra då?
Säga "Tjenare, tack för de åren som var i Blåvitt, hur gick det sen?" ET är ju Emmanuel Tetteh gammal forward i IFK Gbg. Eller vem menade ni? Jasså filmfiguren? Men han stavas ju inte ET utan E.T. med punkt mellan. Hur dumma är ni egentligen?

381.När var senast du pratade med personen du tycker mest om?
Tisdags.

382.När känner du dig som vackrast?
När kvinnan man älskar ger en komplimang.

383.Är det fortfarande roligt att svara på alla frågorna i denna intervju?
Japp, faktiskt.

384.Vad har du för smeknamn?
Älgen.

385.Har du besökt någon annan världsdel?
Nä.

386.Kaffe eller glass?
Kaffe om man inte är glassugen.

387.Bästa veckodagen?
Måndag.

388.Vem mailade dig senast?
Förutom skräpmail? Isf var det Facebook och räknas inte det var det Buba.

389.Vilken fras/ord använder (för )ofta?
"SKANDAL".

390.Vän som bor längst ifrån dig?
Känner en i Uppsala...

391.Läggdags?
När jag är trött.

392.Favoritspel?
På datorn-FM På konsol-FIFA. Sällskapsspel-Sverigespelet.

393.Favoritpålägg?
Ost?

394.Om du var tvungen att skänka bort 25tkr, vem skulle få de pengarna då?
Svårt att välja är ju så många, men BRIS.

395.Vilket ord är det vackraste du vet?
Speedway.

396.Är du Internet beroende?
Ja.

397.Gillar du snö?
Japp när det verkligen blir snö och inte bara slask.

398.Mest intressanta stad du varit i och varför just den?
London, där finns ALLT verkligen.

399.Samlar du på något, i så fall vad?
Samlar på CD-skivor(ej brända alltså har väl 8-900st av olika varianter). När jag var liten var det nyckelringar.

400.Hur tror du folk på stan uppfattar dig?
Skiter tämligen högaktningsfullt i det.

401.Vad är det vackraste som finns?
Frågan säger VAD inte VEM så då säger jag havets rytande en vinterdag i Bohuslän när vågorna slår mot klipporna och skummet yr och man kan känna salta stänk.

402.Om du fick en resa helt gratis vart reser du då och varför?
Till en lugn och enskild by någonstans.

403.Värdesätter du ärlighet?
Självklart.

404.Brukar du dra "vita lögner"?
När nöden så kräver.

405.Anser du det vara okej att dra "vita lögner"?
Om ändamålet helgar medlen.

406.Vem vet mest om dig?
Buba, fröken G men där har det tappats de senaste 1-2åren.

407.När var du senast riktigt full?
Stupfull? Det var riktigt länge sen men senast jag drack var väl ossemin i hockey 06...

408.Hårdrock eller synth?
Hårdrock.

409.Tre saker jag vill ha varje dag?
Morgonkaffet, bra material till bloggen och en stund med fröken A.

410.Det vill jag göra just nu?
Sova.

411.När badade du i en pool senast?
Förra året i februari.

412.Har du varit med i någon skolpjäs, vad spelade du isf?
Nej, eller ja, vi hade allt klart för en uppsättning av De Tre musketörerna men vi slutförde det aldrig, jag minns faktiskt inte varför det gick snett. Vi hade sytt dekor, gjort svärd etc men det blev inget.

413.Har du åkt moped någon gång?
Nej, sådant var inte på tapeten när vi var knoddar. Vi hade ben att gå med!

414.Har du busringt någon gång, hur gjorde ni då som alla kids får tips?
Jadå, man går till en telefonkiosk (om sådana finns kvar) och ringer "mottageren betalar" tills de accepterar samtalet.

415.Har du rökt jordnötsskal någon gång?
Nej, vem har det?

416.Apelsin eller äpplejuice?
Apelsin.

417.Hur många människor skulle du kunna ge ditt liv för?
Några få.

418.Har du köpt något från tv-shop?
Japp när de hade butik i stan köpte jag en cdsamling där.

419.Pepsi eller Coca-Cola?
Pepsi för att dricka, Coca-cola för magen,avslagen då.

420.Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
Räknas lisekläderna?

421.Vad var det senaste du handlade?
En tandborste...

422.Har du kräkts offentligt?
Ja, och ja det är inget jag är stolt över direkt...

423.Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Kärlek är kanske att ta i, men att man finner en stark attraktion till personen ifråga vid första ögonkastet ja.

424.Kan man vara vän med sitt ex?
Nej.

425.Vem var det du besökte på sjukhus senast?
Var med far där för ett tag sen.

426.Vad har du för meddelande på ditt mobilsvar?
Du har kommit till nummer XXXX....

427.Någon favoritsak du gör innan du lägger dig för att sova bättre?
Måste borsta tänderna annars somnar jag inte.

428.Antal personer du kan lita till 100% på och säga ALLT till och veta att det stannar där?
Av respekt för omgivningen säger jag inget.

429.Tre personer jag skulle vilja se svara på dessa frågorna?
Förutom de som redan svarar? Herrn, vårt superfan sedan får ni andra anmäla er.

430.Sockeplast eller mockasiner?
Sockeplast. Tveklöst.

431.Vad är viktigast, trygghet eller spänning?
Trygghet.

432.Röstar du i riksdagsvalet?
Självklart.

433.Röstar du i kyrkovalet?
Självklart.

434.Röstar du i euvalen?
Självklart.

435.Vad borde alla ha gjort?
Röstat rött i förra valet.

436.När var du på biblioteket senast?
Gissningsvis tre år sen.

437.Finns det utomjordingar?
Inte i hollywoods bemärkelse.

438.Kommer Sverige någonsin vinna en stor landslagsturnering i fotboll?
Nej.

439.Hur svårt tror du började att bli för den stackare som satte ihop detta frågehäfta att komma på fler frågor nu när det redan ställts 439?
Extremt svårt gissningsvis eftersom det till största delen är jag som skrivit ihop alla frågorna.

440.Har du någonsin varit kär?
Ja, verkligen.

441.På en skala 1-5 hur organiserad är du?
3.

442.Vilket var ditt sämsta skolämne?
Språk. Vafan det räcker la med göttebosska.

443.Vilket ämne var ditt bästa?
Samhällsämnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0