666-Andra Halvan del 1

666-The Number of IK!

1.Vad heter du?

 - Buba


2.Hur gammal är du?

- 25


3.Var bor du?

- Göteborg


4.Yrke?

- Nej


5.Favoritmat?

- Svårt att säga. Gillar fisk.
6.Bil?

- Pontiac Montana


7.Favoritband?

- Har inget direkt favoritband.


8.Vanlig klädsel?

- Byxor, svarta eller mörkblå. Strumpor. Tröja, gärna med huva.
9.Ovanlig klädsel?

- Kostym är fan inte vanligt
10.Frisyr?

- 6mm hår upptill, 2dm skägg nertill
11.Tatueringar?

- Näpp

12.Piercingar?

- Ja på ryggraden.
13.Husdjur?

- Nä.

14.Favoritmusik?

- Blues, rocknroll, klassiskt, metal.
15.Favoritlåt?

- Finns för många för att jag ska kunna plocka ut nån.
16.Favoritfilm?

- Once upon a time in the west.
17.Favoritskådespelare?

- Tar mig friheten att tillägga favoritregissör, Sergio Leone

Favoritskådespelare är Sten-Åke Cederhök.

18.Favorit tv-program?

- Albert och Herbert

19.Favoritsport?

- Speedway, fotboll, bandy, hockey
20.Favoritglass?

- Kaffeglass

21. Favoritbok?

- Länge sen jag läste bok.

22. Favoritskor?

- Mina egna

23. Favoritcitat?

- "If it wasn't for bad luck I wouldn't have no luck at all"

24. Är bra på?

- Redigera. Lyssna på andra.
25. Är dålig på?

- Ragga.
26. Bästa semesterminne?

- Hmm svårt. Skottlandsresorna hamnar högt upp, Öland som liten och Nordkap med.

27. Sämsta semesterminne?

- Har egentligen aldrig haft nåt dåligt.
28. Bästa konsert?

- Inget

29. Föreningar du är/har varit med i?

- Kaparna, Gastarna, GAIS, Makrillarna, Gårdakvarnen, Bäcken, RBU.
30.Hur svarar du i telefon?

- Hallå de e buba

31.Vad är du stolt över?

- Mig själv, det ska man försöka vara.

32.Vad spenderar du dina pengar på?

- Bredbandsräkning.
33.Varför är du nöjd med ditt liv?

- Jag har bra familj och bra vänner.
34.Hur spenderar du helst en kväll?

- I sällskap med kvinnan jag älskar.
35.Har du körkort?

- Nej

36.Har du varit med i en bilolycka?

- En färdtjänstbuss jag satt i körde på en annan bil i en bilkö en gång. Ingen skadades.

37.Vad gör du när du är uttråkad?

- Tjötar med första halvan på Msn, spelar tv-spel.

38.Vilka språk kan du?

- Svenska, Engelska och lite grann spanska och tyska.

39.Vem är din förebild och varför?

- Lars Gathenhielm, han spred skräck i västerhavet hemifrån sjukbädden och visade att fysisk styrka inte är nödvändigt.
40.Vilken är din värsta ovana?

- Att skjuta upp saker.
41.Vill du har barn?

- Ja, men det är inget jag grämer mig över.

42.Var shoppar du helst?

- Inte alls.

43.Vad äter du till frukost?

- Antingen rostat bröd med oboy eller fil med flingor.

44.Vad saknar du?

- Kvinnan jag älskar.

45.Är du troende?

- Kanske

46.Vilka mål har du med ditt liv?

- Just nu tar jag bara en match i taget.
47.Vad gör du om fem år?

- Om jag får bestämma själv har jag jobb och flickvän.
48.Vad gör du om tio år?

- Samma.

49.Vad gör du om femton år?

- Sover länge på morgonen.
50.Vad gör du om tjugofem år?

- Är 50 år.
51.Hur länge har ni på IK känt varandra?

- 9 år borde det bli.

52.Beskriv dig själv med tre ord?

- Skägg, stillsam, eftertänksam.

53.Vem av er på IK har flest skor?

- Paddan säkert, om gästbloggare räknas.
54.Vem äter mest godis?

- Första halvan
55.Vem sover längst på morgonen?

- Jag

56.Vem bestämmer mest på bloggen?

- Första halvan

57.Vem lagar godast mat?

- Barnboksförfattare Anti.

58.Vem är mest fåfäng?

- Första halvan

59.Vem kommer alltid försent?

- Paddan säkert

60.Vem kommer först?

- Första halvan

61.Vem är duktigast på att baka?

- Jag.

62. Vem har bäst klädsmak?

- Jag
63.Vem kan flest skådespelare?

- Anti

64.Vem grät senast?

- Ingen vet

65.Vem är mest barnkär?

- Första halvan
66.Vem var riktigt arg senast?

- Jag
67.Vem har flest kusiner?

- Första halvan

68.Vem blir generad lättast?

- Anti
69.Vem är mest intresserad av nyheter?

- Första halvan

70.Vem är mest envis?

- dito

71.Vem är fegast?

- Jag säkert

72.Vem bygger ihop IKEAmöbler bäst?

- Första halvan
73.Vem har kortast stubin?

- Anti
74.Vem är mest långsint?

- Jag

75.Vem talar mest i telefon?

- Första halvan

76.Vem är bäst på att komma ihåg födelsedagar etc?

- dito

77.Vem är händigast?

- Anti
78.Favoritgodis?

- Choklad

79.Saft eller alkhohol?

- Ja tack.

80.Så många kuddar sover man med?

- 1

81.Favoritväder?

- Klart till halvklart, vindstilla, ca 25 grader.

82.Morgon eller nattmänniska?

- Natt

83.Bio eller promenad?

- Beror lite på film och biosalong, men generellt promenad.

84.Chips, morötter eller godis?

- Choklad
85.Pizza eller hamburgare?

- Bara man slipper svamp och saltgurka


86.Skriver du dagbok?

- Nej


87.Stökigt eller välstädat?

- Välstädat helst


88.Är du rädd för blod?

- Tyckte först det stod "Är du rädd för bord?" men nej, jag fruktar varken bord eller blod.

89.Saltar du din mat?

- Jadå

90.Gillar du att sjunga?

- Nej

91.Anser du att du är stark?

- Psykiskt ja
92.Brukar du sola?

- Nej!

93.Vad gör du om du får hicka?

- Dricker vatten.

94.Kaffe, te eller inget alls?

- Oboy.
95.Vilken svordom använder du mest?

- Fan.

96.Äger du en IPOD?

- Näpp

97.Vilken tid är din väckarklocka inställd på?

- Förstår inte frågan.
98.Hur många resväskor äger du?

- 2

99.Använder du sandaler?

- Nä

100.Var köper du din matvaror?

- Coop i sisjön och ibland Lidl.

101.Skulle du hellre ta bilden än vara med på den?

- Ja.

102.Vilken var den senaste filmen du såg?

- Var länge sen jag såg film, minns inte riktigt.
103.Umgås du helst i grupp eller med en/ett par goda vänner?

- Det sistnämnda

104.Om du vann  massa pengar vad är det första du gör för pengarna?

- Lösa Kaparnas skulder

105.Har du någonsin blivit kallad lat?

- Ja

106.Somnar du lätt eller ligger du och vrider dig?

- Beror på när jag lägger mig.

107.Vilken musik lyssnar du på just nu?

- Dödsmetall. Zonaria för att vara exakt.

108.Vilken artist är världens bästa just nu?

- Professor Longhair, visserligen död men ändå.

109.Har någon berättat en hemlis för dig denna veckan och vad var det isf?

- Nä

110.När var senast någon stötte på dig?

- Aldrig hänt

111.Vad åt du till middag senast?

- Rödspätta

112.Använder du huvtröjor?`

- Japp

113.Heter du Glenn?

- Nä

114.Men du är från Göteborg?

- Jo

115.Hur går det ihop då?

- Var la bajenfansen som började med det, hur bra koll har bajenfans?

116.Kan du vissla?

- Ja
117.Kan du busvissla?

- Nej

118.Vem var den senaste som ringde dig?

- Mamma

119.Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?

- Nej

120.Rensar du fisk?

- Det har hänt.
121.Men du är från Göteborg?

- Ja säger jag ju

122.Hur går det ihop då?

- Utmärkt.
123.Vilket riktnummer befinner du dig i?

- 031

124.Tittade du på tecknat när du var liten?

- Jupp

125.Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?

- Hyggligt.

126.Hur många syskon har du?

- 1

127.Är du blyg inför det motsatta könet?

- Ja
128.Vilken film kan du alla replikerna till?

- Karl-Bertil Jonssons jul

129.Äger du några konsert t-shirts?

- Nej

130.Hur skäggig är du?

- Inte tillräckligt

131.När flög du senast?

- Nästan 20 år sen tror jag.

132.Hur många stolar står kring ditt köksbord?

- 2

133.Läser du för skoj skull?

- Det händer

134.Har du gråtit offentligt?

- Jodå

135.Har du en stationär dator eller en bärbar?

- Stationär

136.Vad är klockan?

15.05

137.Vad var klockan när du började svara?

- Runt 13 tror jag.

138.Hur känns det att ha 528 frågor kvar?

- Som det kan ta ett tag


139.Kommer du bli klar imon?

- Tveksamt.

140.Försöker du alltid lära dig nya saker?

- Ofta försöker jag det, men det är inget livsmål.

141.Kan du kasta macka?

- Nej
142.Vilket är ditt favoritbröd?

- Grönhögenbröd
143.Designa din egen pizza?

- Tomatsås, ost, mozzarella, färsk tomat, paprika, oregano, vitlök, lök, parmaskinka
144.Är du djup?

- Jag är extremt djup.

145.Vilken är den djupaste av alla bloggar anser du?

- http://ironinsforkampar.blogg.se

146.Vilken av alla bloggar anser du vara den odjupaste?

- www.blondinbella.se
147.Har du nånsin varit på Jamaica?

- Näpp

148.Vad har du med dig in på bion?

- Mig själv, kläder, läsk, nån godis, ofta choklad, biljetten
149.Redogör för Överste Axell Bropps förehavanden?

- Öffwerst om jag får be. Han kommenderade på den danska fästningen Christianprijs, en mil från Kiel. Den intogs med storm av svenskar 3 december 1643, och han blev fången.
150.Vem var din favoritlärare och varför?

- Dagge, han var la bäst.

151.Har du dejtat någon av en annan religion?

- Hur fan skulle det gått till?

152.Vad har du för väder?

- Mörker

153.Har du en blogg?

- Nej men jag är medarbetare på en.
154.Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?

- Historia


155.Ska du ta över Lillos DT i LIGAN?

- Nej

156.Är du adlig?

- Nej

157.Vad tycker du om golf?

- Dra åt helvete
158.Vilket personlighetsdrag är nödvändigt hos en partner?

- Godhet
159.När sov du senast på golvet?

- Aldrig gjort

160.Hur många timmar måste du sova för att fungera?

- 4-5, men helst inte för många dar i sträck.
161.Hamnade du ofta i trubbel för att du pratade på lektionerna?

- Nä, vi satt ju längst bak.
162.Vilken är din favoritfrukt?

- Kiwi
163.Vad tycker du om basket?

- BOOOOOOORING

164.Ska man inte gå på speedway istället?

- Jo

165.Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?

- Nej

166.Tror du på liv på andra planeter?

- Ja

167.Vem var den sista personen som gjorde dig arg?

- Nån på svemo säkert

168.Tror du gud är man eller kvinna?

- Ja

169.Vad var det senaste du åt?

- Lussekatt

170.Slår du sönder saker varje gång du är glad?

- Inte varje gång

171.Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller av det motsatta?

- Skulle vilja säga att jag kommer bra överrens med de flesta. Men ofta är jag nog lite mer avslappnad med män.

172.Är den gris?

- Nej, den är fisk

173.Är den halal?

- Javisst.

174.Gillar du senap?

- Ja riktig senap, inte dragonskit.
175.Gillar du ketchup?

- På pasta

176.Har du ätit halal?

- Japp

177.Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?

- Helvete

178.Skulle du nånsin hoppa fallskärm?

- Om jag befann mig i ett störtande plan, men inte för sakens skull.

179.Hur långt bort har du varit?

- Tämligen, på Seychellerna

180.Har du sett midnattssol?

- Ja, det är mäktigt, gör det.
181.Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?

- Det må låta tråkigt, men jag kan faktiskt inte komma på någon.
182.Har du någonsin köpt något från ebay, vad var det senaste isf?

- Nej
183.Tycker du om att krama folk?

- Antar det, var länge sen sist
184.Skulle du säga att du är trendig?

- HAHAHAHAHAHAAA den var go! Jösses..

185.Äger du en digitalkamera?

- Japp
186.Vilka kändisar har du blivit jämförd med?

- Rasputin

187.Stör det dig om någon säger att de ska ringa och sedan inte gör det?

- Ja.

188.Snusar du?

- Nej


189.Vilka böcker, om några, får dig att gråta?

- Inga

190.Får du dåligt samvete efter du ätit kött?

- Nä

191.Om du var av motsatt kön, vad  hade du hetat?

- Pia tror jag.

192.Vem av alla andra i bloggvärlden vill du ska svara på alla dessa frågorna?

- Anti.

193.Lyssnar du på Iron Maidens number of the beast nu?

- Nä inte just nu.

194.När anländer du till Ullevi?

- Innan nästa månadsmöte.

195.Loggade anti in nyss?

- Nä, VAR ÄR HAN?
196.Vilket var ditt senaste impulsköp?

- Var nog när jag köpte min dvd för ett par år sen.

197.Vem är vår dansbandsexpert?

- Anti

198.Hatar du dansband?

- O ja. Se fråga 14.

199.Bästa promenadstråket?

- Promenadstråk?

200.Vart äter du om du ska äta en lyxmiddag?

- Gyllen Korven

201.Vem är världens vackraste kvinna enligt dig?

- Nämner inga namn här, men hon finns nämnd på fler ställen i intervjun.
202.Favoritgata?

- Ståthållaregatan

203.Reser helst till?

- Wales ligger nära till hands nu.

204.En bra gå-bort-present?

- Whisky.
205.Favoritlyxartikel?

- Lyx?

206.Älsklingsljud?

- Speedway

207.Tidning du gillar?

- Uti vår hage

208.Favoritsajt?

- Kaparna.nu

209.Favoritförort?

- Angered Centrum

210.Favoirtcafé?

- Inget.
211.Stjärna jag vill träffa?

- Äh det vete fan stjärnor intresserar mig inte direkt.

212.Dyrast inköp jag gjort?

- Bilen
213.Bästa fyllekäket?

- Chips
214.Senaste gnolandet?

- Va?

215.Du skall ge bort blommor till din kärlek, vilka blommor väljer du?

- NU loggade Anti in!
216.När skickade du ett vykort med posten senast?

- Igår faktiskt.
217.Brukar du ta ett fotbad?

- Nä


218.Har du någon fobi, vilken/vilka isf och varför?

- Döden

219.När lagade du en riktig middag senast?

- Häromdan

220.mcdondalds, burger king eller Max?

- Same shit different names i ärlighetens namn.
221.Vad är det äckligaste du vet alla kategorier?

- Svamp kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0